Uppe med tuppen!

06:41 är klockan när jag stiger upp ur min säng efter 4 timmars sömn bestående utav mysko drömmar en massa vrid och snurr, helt underbart!

Drömmen innehöll coola tranor eller stork aktiga fåglar som det inte fanns så många av och fångade man en sån så skulle man få någon speciell ros som kunde lämnas in emot någon slags belöning denna dröm som då ägde rum mitt i Avesta med strand och hela fan var ganska läskig med tanke på att det var en väldig Sherlock Holmes känsla på hela drömmen med tanke på regnet på backen dimman som låg i luften liksom ja ni fattar, drömmen i sig var ganska skojj men influerar den till min dåliga sömn kan den ge fan i att komma tillbaka!

Började tänka lite på vad mer man ska slänga in på den här bloggen mitt i allt "sovande" också så jag är för tillfället ganska arg på mig själv för att jag hade tråkigt och gjorde en headder till bloggen jag inte hade som jag nu har! 

Tills jag känner för ett nytt inlägg - Adjö!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Va faaen jim har du med lyckats skaffa dej en blogg:D Ska bli din stalker nu..moahahahahaha!!

2009-11-18 @ 22:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0