Helgen!

Fredagen:

Var ner på bolaget och köpte mig en flaska Rom och ett x antal öl taggade sedan hem till Robbin och satte igång med drickandet som ledde till att vi vart sömniga så vi somnade en sväng sedan stack vi upp till Thisse och sög i oss lite whiskey och shotts efter det trallade jag och Robbin hem till Persson där vi chillade och drack i oss någon öl och sedan fick det bli en avslutande fest i någon lägenhet här i närheten! Hel okey kväll, Tack för den!

Lördagen:

Vaknade ganska sent och fick ett samtal utav Thisse som lät grymt taggad han fick upp mig hem till han och Ida och började pumpa i mig en massa öl/shott och rom efter en hel del kort spelande taggade vi till Joseph som hade en lite mindre fest som sedan ledde till en vända till GM där jag kom i kontakt med två poliser som inte var ifrån stan haha och som vanligt ska jag vara dryg/små jävlas och prata skit med dom, kvällen avslutades med en kebab med bröd på Risbrogrillen!

Tack för en trevlig helg gott folk, Peace!

Kommentarer
Postat av: Maggie

sluta spåra

2009-11-23 @ 09:25:30
URL: http://labellesvieetmagdalena.blogg.se/
Postat av: Morsan

Det blev tydligen en hel del dricka i helgen nu behövs väl ett par vita helger eller? haha. Polisen?

2009-11-23 @ 17:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0